Blogia
DITADES DIGITALS

Tanquem??

Tanquem??

Bé arriba el final d’aquesta assignatura, i caldrà platejar-se que fer amb aquest blog.

Ha estat una experiència interessant, malgrat que una mica angoixant. Això de tenir un espai on exposar les teves propostes, idees, pensament noticies i deixar-les a l’abast de tothom fa una mica de basarda.

Crec que si les comunitats virtuals trionfen avui en dia davant els blogs és perquè les intervencions poden ser més ràpides, són més curtes, i potser no hi ha aquella sensació d’haver de dir coses "sessudes" Per fer un símil, el blog seria com un cafè tertulia, i el mur de la xarxa social com una conversa de barra de bar. 

Em resulta interessant veure com tots plegats hem anat teixint un seguit de converses paral·leles en els nostres blogs. Algunes vegades amb aspectes comuns que ens han fet coincidir en els comentaris.

He descobert articles interessants, vídeos curiosos, una font virtual, i alguns blogs que de ben segur poder continuar seguint. M’he pogut perdre enmig del blog de la Penelope Trunk, viatjo per Mujeres en red i em plantejo si jo també podría aportar quelcom a tota aquesta xarxa de dones, bruixes i fades  magnifiques.

Ja ho veurem... !!

Ah i per cert, en el meu primer post us vaig prometre una foto dels meus dit. Doncs aqui la teniu. Formen part dels  deu que m’han ajudat a completar el blog i les PACS.

Sense ells, vosaltres i en Joan això no hagués estat possible.

Moltes gràcies.

 

 

3 comentarios

xavier -

Una llastima que el tanquis amb un nom tan trobat i sense que hagis escrit l'ultim post que segur mes d'un espera.
perqué blogia?
salut

Anónimo -

Sí, ja estem al final del semestre. Coincideixo amb la teva opinió sobre l'assignatura. Molta sort en aquest final de semestre.

Plácido -

Tancar o no tancar. aqueixa és la qüestió.